13.01.2011

Żaba Pokoju



Spotkałem znajomego z Zatorza- mojej starej dzielnicy. Jest on gołębiarzem,a to znaczy, że potrafi rozmawiać tylko o gołębiach i piłce nożnej. No, tośmy sobie pogadali... Jego ptasie opowieści były pełne zachwytu, ja na dodatek mam świadomość biblijnych tradycji, mimo to wydaje mi się, że obyczaje tego agresywnego stworzenia nie licują z wizerunkiem Symbolu Pokoju. Jednak nie twierdzę, że należy ten Symbol zmienić. Ale jakaś możliwość wyboru powinna być. Chciałbym przedstawić swoją propozycję- Żabę. Czy to stworzenie może budzić jakiekolwiek negatywne skojarzenia? Czy ktoś kiedyś słyszał agresywny żabi rechot? Czy można mieć coś przeciwko Żabie Pokoju?
Peace Frog, drewno lipowe, 55 cm
Praca Tygodnia Galerii Variart

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.